Ofte stilte spørsmål
Velkommen til vår side for ofte stilte spørsmål! Her har vi samlet svar på de vanligste spørsmålene vi får fra våre kunder, for å gjøre det enklere for deg å finne den informasjonen du trenger. Enten du lurer på hvordan du bestiller filter eller hvor du skal hente filter, finner du svarene her. Finner du ikke svaret på ditt spørsmål, er du alltid velkommen til å kontakte oss direkte – vi hjelper deg gjerne!
Ja, i vår kundeportal kan du søke etter filter som passer til dine spesifikke maskiner og utstyr. Vi tilbyr også veiledning dersom du er usikker på hvilke filter du trenger.
Kundeportalen er tilgjengelig for våre registrerte kunder. Du kan be om tilgang ved å kontakte oss, eller registrere deg direkte på våre nettsider.
Leveringstiden avhenger av lagerstatus og din lokasjon. Normalt leverer vi innen 1-5 virkedager. Ved bestillingsvarer er det normalt 10-14 dager og spesialbestillinger og filter som må produseres på bestilling er det lengre leveringstid. Ta kontakt med oss hvis du lurer på hvilken leveringstid ditt filter har.
Nei, du kan komme innom vårt hovedkontor eller sende oss en mail på post@ditech.no eller ringe oss på +47 33 30 68 00 for å bestille filter.
Hvis du har mottatt feil filter, kan du fylle ut dette skjemaet Returskjema og kontakte vår kundeservice for å arrangere retur og bytte. Vennligst oppgi ordrenummer og produktinformasjon for rask behandling.
Våre salgs- og leveringsbetingelser for reklamasjon og retur finner du her:
Hvis du har glemt passordet, kan du klikke på "Glemt passord" på innloggingssiden og følge instruksjonene for å tilbakestille passordet ditt. Eller trykke på denne knappen Glemt passord
Vi holder åpent for henting og bestilling av filter: Mandag - Fredag 07:30-16:00
Spørsmål? Ta kotakt med oss Send mail
Fakturaer kan sendes til vår fakturaavdeling via e-post til invoice@ditech.no. Vennligst inkludér referanseinformasjon for en rask og korrekt behandling.
Vi tilbyr betaling via EHF og faktura for bedriftskunder. Betalingsbetingelser og andre betalingsløsninger avtales ved registrering som kunde.
Fraktkostnader varierer avhengig av vekt, volum og destinasjon for din bestilling. Fraktkostnaden vil først bli synlig i utsendt faktura når ordren er pakket.
Filtrene kan hentes i kundemottaket på vårt lager i Borgeskogen 13, Stokke, Sandefjord. Husk å avtale henting på forhånd.
Vi tilbyr også levering direkte til ønsket adresse.