Kvalitets og milljøpolitikk
Sist oppdatert: 05.11.2024
For å sikre at vi tilfredsstiller de krav som møter oss fra våre kunder, medarbeidere, eiere, samarbeidspartnere, leverandører og lokalsamfunn skal vi alltid:
-
Levere produkter og tjenester til rett tid og av høy kvalitet, og om mulig, ha egenskaper som gir et miljøvennlig livsløp fra produksjon, bruksområde og videre til avhending.
-
Jobbe kontinuerlig med å identifisere og forstå våre kunders behov for å kunne tilby løsninger som øker kundenes tilfredshet, tilfredsstille kunders krav og forventninger, så vi blir kundenes foretrukne samarbeidspartner.
-
Jobbe kontinuerlig med forbedringer internt i vår virksomhet og hos våre eksterne leverandører.
-
Løpende forbedre helse-, miljø- og sikkerhetsarbeidet i vår organisasjon, øke arbeidsgleden og kompetansen hos våre medarbeidere og overholde gjeldende
-
lovverk for helse, miljø og sikkerhet og ta ansvar for menneskenes sikkerhet, fremtidens miljø og jordas ressurser.
Vår visjon er å være det beste miljøvennlige alternativet for rådgivningstjenester, testing og kompetanseutvikling innen filtrering. I samarbeid med våre kunder og leverandører, identifiseres nye anvendelsesområder for miljøvennlige produkter.
Vårt styringssystem skal overholde kravene i NS-EN ISO 9001:2015 og NS-EN ISO 14001:2015, samt offentlige lover og forskrifter.
Styringssystemet skal hele tiden forbedres og tilpasses vår virksomhet.
Kvalitets og miljøpolitikken skal benyttes som et rammeverk for å definere konkrete mål i kvalitets- og miljøplanen.
Finner du ikke det du leter etter?
Ta kontakt med oss på telefon eller epost, så kan vi hjelpe deg å finne svar.